2015. augusztus 6., csütörtök

Új polcok/ New shelves: Photo skills -9000

Nem tudom, mi a legrosszabb ezen a képen...
  • Nem tudok normálisan fotózni (fény+beállás)
  • Nyitva hagytam az ajtót..
  • Kint hagytam az orrcseppeket meg a zsepimet....
A polcok sajnos nem azt a hatást adják, amit vártam, de még nem jöttem rá, hogy mi zavar. Talán valami háttér kellene? Vagy túl vastag a polc? Nemtom... Van ráadás is: Sikerült őket úgy feltenni hogy az ajtó beléjük ütközhessen: YES! Kezdem elhinni, hogy semmilyen képességem sincs :D Most pedig utánaolvasok, hogyan kell fényképezni, mert úgy látszik, visszafelé fejlődöm.


I don't know what is the worst on this pic...
  • Can't take any good photos (lights and stance)
  • I left opened the door...
  • Plus I forgot the nosesprays and my handkerchief... 
Unfortunately the shelves don't look so good, but I don't know what is the problem with them. Maybe they need some background or are they too thick? I have no idea... Plus we found out how to place shelves to the door's way - genius. I've grown to think that I have no any skills :D 
And now I'm going to read how to shot some acceptable photos, because it seems I'm unable to improve.

༼ つ ಥ_ಥ ༽つ


5 megjegyzés:

  1. Látom Benten kint van nálad a polc tetején. Hogy szoktad őt takarítani, meg mennyit? Én egyszerűen utálom porolni, mert nagyon nehézkes. :D

    VálaszTörlés
  2. Amikor rám jön a takaríthatnék, akkor megcsinálom, de ez nem gyakori dolog :D Még sosem gondolkoztam azon, milyen gyakran kellene... De most, hogy mondod, nekilátok :D
    Én egy sűrű és nagyon puha kozmetikai ecsetet használok, az nem sérti fel, megtartja a port és egy kis borzolással simán kiporolható (mosni is lehet). Szóval ecset+ fújom :D

    VálaszTörlés
  3. Én néha teljesen paranoid vagyok, hogy túl sok már a por a figurákon (általában havonta takarítom őket, ami vitrinben van azt meg még ritkábban) Főleg most nyáron, hogy volt ez a meleg, el is kezdtek olvadni a figurák, ontották magukból a pvc szagot, féltem nehogy beléjük ragadjon a por és úgy maradjanak XD
    De jah, én is smink ecsettel takarítok, csak Benten-nél azok a kiálló tollak annyira instabilak, egyszer már majdnem letörtem őket. :D

    VálaszTörlés
  4. Jézusom, elkezdtek olvadni? Ez látványos dolog? Teljesen rám hozod a frászt :O Most nem merem megnézni a drágaságaimat :OO Én is gondoltam rá, hogy a meleg megárthat nekik, de ennyire?
    Bentennél nem erőltetek semmit, olyan törékeny, hogy rosszul vagyok már attól is, ha csak arrébb kell tenni... Már most ki vagyok, hogy egyszer vissza kell tennem a dobozába, és akkor le kell szednem a szárnyait meg minden. Hjaj...

    VálaszTörlés
  5. Hát szó szerint nem olvadtak, csak nagyon jött a pvc szag mindenhonnan. De nem mertem tapogatni őket akkor. Régen volt egy figurám ami elkezdett ragadni, de ő régi példány volt, meg nem is olyan neves gyártóktól. Remélem a mostaniakkal nem lesz már ilyen baj >__<
    Ááá, Bentent én se merném szétszedni, hogy vissza dobozoljam.

    VálaszTörlés