2015. július 13., hétfő

Figura bemutató 8. - Free! - Tachibana Makoto 1/8

Tádááá, ahogy ígértem, itt van Makoto is. Kivételesen betartottam az ígéretem, és gyorsan megírtam ezt a bemutatót is. Bár a lustaság faktorom már igen magas, azért igyekszem, szóóval ma még egyszer megpróbálkoztam a fotózással, csak most az erkélyen. De aztán realizálódott bennem, hogy félek a galamboktól, plusz úgy fújt a szél, hogy többször is vitorla lett a háttérből. Nem kockáztattam meg, hogy felboruljon a drágaságom, úgyhogy bentről, az erkély fényében próbáltam szerencsét. És most már elegem van a fényképezésből -..- Maga a tömény borzalom összeválogatni a használható képeket! És azok sem jók....


A prototípus. Kép forrás: MFC
Írtam ugye, hogy nekem Haru a kedvencem, de Makoto és Rin a második helyen állnak. Igazából jó kis karakterek, pedig nem túl bonyolultak, az életük meg még kevésbé. Oké, tudjuk, hogy az anime mire ment, az pedig nem az élet értelmének keresése :D (Csak egy kicsit.)
Szóval Makoto. Sajnos, ahogy azt korábban is írtam egy bejegyzésemben, nem teljesen úgy sikerült, ahogyan azt várták a rajongók. Totál máshogy nézett ki a prototípus arca, így igencsak kiakadtak a gyűjtők, mikor megérkeztek a figurák. Sajnos bizonyos szemszögekből egészen gyagyás feje van szegénynek, pedig olyan helyes lehetne! Igazságtalan.


Mint azt már említettem, Makotónak teljesen más a testfelépítése. Ez csak szuper, mert minél több típusban gyönyörködhetünk, annál jobb. Ráadásul Makotónak nem csak az alap alkata más (magasabb is), de hátúszásban nyomul. Kövezzetek meg, de lehet, hogy emiatt más az izmoltsága *kamu szakértő Libelulla* Egyébként ha egymás mellé tesszük a két figut, akkor nem csak a hasizom és váll tűnik fel, de a láb is. Meg más is *____* DE, csak hogy önmagamat adjam, lehetett volna dinamikusabb a póz, akkor lenne igazán menő. Ez a "szellő kapott a kabimba" dolog már lejárt.


Makotónak igenis van foga, csak jól elrejtette (elrejtették). Ha egy ici-picit kilátszana, mérföldekkel helyesebb lenne, de megbocsátjuk neki :D Mondjuk azért remélem, hogy Rinnel ezt nem csinálják meg, mert az már elég idegtépő lenne. Most még ritkák ezek a pucérkodó fiú figuk, szóval jó lenne, ha jól sikerülnének.


A figura apró részleteiről nem tudok különösebben újat mondani, nagyjából hasonló a helyzet, mint Harukánál. Szépen, árnyaltan festették a bőrét, de a dzsekin akadnak aprócska festés hibák. Ugye milyen édes az a cipzár? Nagyon jól megcsinálták mindkettőjük esetében (Y) 
A mellbimbó ugye tabu, szóval ne is keressétek. Mindkettő figuránál úgy oldották meg a beállást, hogy tökéletesen takarva legyen még a helye is :D



No, az érzékenyebb részletek. Lassan úgy érzem magam, mint egy perverz disznó, mert folyton ide-oda forgatom őket, és a bazi lencsével a fiúk fenekét és egyéb intim részeit kukkolom. Viszont mérget vennék rá, hogy erre a részre a legkíváncsibb az emberek 99%-a. Tudom, hogy így van!
És igen, erről a fenékről beszéltem. Ez már szép pasi fenék a javából.



Hoztam egy vakus képet is, csak hogy lássátok, mennyire szépen formázták meg a lábait is. Szép hosszúak (Y)


Hát igen, az ott az ujjam. Bevallom, eddig nem tűnt fel, de ez a lábujjas kép lett a legjobb, szóval nem érdekel. A lábkörmei fényesek <3 Hát erre is odafigyeltek! Ennél már csak Elwing rózsaszín körmei jobbak.

Rendesen látszik a különbség, nem? 


Pontozás:
arc, haj: 5/10
ruha: 10/10
póz: 6/10
talapzat: 2/10
részletek: 6/10
festés: 8/10
összbenyomás: 9/10  (átlagban pedig 6/10)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése