2015. július 12., vasárnap

Figura bemutató 7. - Free! - Nanase Haruka 1/8

Nyár van, mindenki fürdőruhában, én pedig aszalom magam a tetőtérben. Nagyszerű kilátások. Ráadásul nagyon úgy néz ki, hogy tényleg nem tudok fényképezni. Valahogy marhára nem jönnek össze a beállítások, meg a nap sem úgy süt, mint régen... Vagy csak a fiúk nem fotogének :D Fogjuk rájuk. Szóval elővettem a fürdőnacis fiúkáimat *__* Bár illene megvárnom Rint, szerintem úgyis késnek a megjelentetésével, úgyhogy nem tökölök. A képek minőségéért még egyszer elnézést kérek (múltkor Aobát fotóztam, az még rosszabb lett, ki se mertem tenni...) A Free!-ről már van egy nyáladzós bejegyzésem, most akkor következzenek a figuk. Azt nem mondom, hogy tökéletesek, az Alter végezhetett volna jobb munkát is (bőőőven jobbat), de én azért nagyon megszerettem őket.


Ma Harukával kezdem, ugyanis nekem ő a kedvenc karakterem (sokan utálják, de én már zsenge kislány koromban is az ilyen emós típusra buktam). Nincs mit tenni :D Makotóról is készítettem képeket, de még egy adaghoz már nincs ingerem -..- Na ő például a rajongók legkedvencebb szereplője a sorozatból.


Úgy hiszem, ők az Altair első olyan fiúi, akik rendesen megmutatják, amijük van (egy sportúszós animéről van szó, szóval máshogy nem is lehetne :D). Vannak itt izmok, inak és formák, amiket eddig csak a MegaHouse Katsurájánál fedeztem fel. Ők az igazi úttörők, bár jobban belegondolva a GSC-s Ren figunak még mellbimbói is lesznek. Ha megérkezik, pezsgőt bontunk :D Egyszóval tehát, a Free!-s fiúknak nincs mellbimbójuk, ellenben annyira szorul rajtuk a naci, ahogy azt kell. A méretekről nem nyilatkoznék, mindenkinek van szeme, használja :D Szerintem a fényképezőm lencséjébe is beleégtek Haruka és Makoto kényesebbnél kényesebb porcikái (Y) Lényeg a lényeg: nincs itt semmiféle probléma.


Haru egyébként egy fokkal jobban sikerült, mint Makoto, az arca sziiinte teljesen olyan, mint az animében. Persze az izmoltsága és a vállszélessége nem olyan brutál, mint Makotóé, de ez a történetben sincs másképp. Elmondjam nekem mi az egyik kedvenc részletem? A lábszárai! Olyan gyönyörűen formázták meg őket! Az arcával sincs különösebben gondom, bár a füle alatti állvonal túl erős. Ez meg ugye amiatt van, hogy a szemcsit tetszés szerint fel- vagy levehessük - ergo leszedhető a feje. Ha rajtam múlt volna, én biztos nem szerencsétlenkedtem volna az úszószemüveggel, mert így csak feláldozták az egyik legszexibb vonalat. Vagy ezen csak én akadtam fent? Tény, a szemüvegek jól néznek ki, mintha csak igaziak lennének.



Én a festésbe nem kötök bele, pedig mindig szúrja a szemem, ha elrontják. Egy-két hibát fel lehet fedezni, de az ember nem azzal foglalkozik, amikor rájuk néz. Ezeket a kis hibákat amúgy csak a felsőiken vettem észre. Milyen kár, hogy a képek nem adják vissza a bőrük árnyalt festését :/



Hát igen, hát igen. A hasizmai fenomenálisak, és imádom, ahogy jócskán kilátszik a dereka! És a köldöke! Jaj, maga a tökély!



Popó és a motyó. Khm. A másodikról már nyilatkoztam, az még az animében sem kapott figyelmet, sokkal inkább a mozdulatok és a fanservice. A lányok nem olyanok, hogy ezt kukkolnák ((((*hazudik*))))  DE, csak hogy belekössek valamibe, a fenekét kicsit formásabbra terveztem volna. Csak egy hangyányit, hogy oldalról ne legyen ilyen lapos. Mondjuk oké, inkább ez, mint egy elszúrt kacsas*gg. Hátulról szupi, elölről meg úgysem nem látszik. (Tények Libelullától.)


Végezetül lábfej fotók a fetisisztáknak! Egész szépen megcsinálták.

Pontozás:
arc, haj: 8/10
ruha: 10/10
póz: 7/10
talapzat: 2/10
részletek: 7/10
festés: 8/10
összbenyomás: 9/10  (átlagban pedig 8/10)

Nyugodtan kommenteljetek, érdekel, hogy ki mit gondol, mert ezek a figuk elég megosztóak. Az olyan elfogult vak-fangirl, mint én, nem foglalkozik apróságokkal :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése