2015. február 6., péntek

Közeledik a WonFest! (02.08.)

 Tuti, hogy most az összes gyűjtő-fanatikus-elmebeteg dörzsölgeti a tenyerét, mert vasárnap téli Wonder Festival lesz! Alig várom a híreket és az új szépségeket.


Az Alter most már tényleg nagyon belehúzott, ím egy most megvillantott prototípusa Atobe Keigónak. Még jó, hogy nem vagyok rajongója, mert most rendesen bőgnék. Egyébként remélem, hogy a minőség nem romlik tovább, mert a mizéria Makoto arcával és a rengeteg törött Natsume eléggé lelombozó. Hjaj... A lényeg, hogy imádkozzunk, hogy Rin végre színesen is napvilágot lásson (és hogy jól nézzen ki...).

És akkor ne feledkezzünk meg a Sentinel Attack on Titan eddig festetlen sztárjairől ^..^ Juuuuuj!


Bónusz: Na rá például extra nagyon kíváncsi vagyok! :O

A képeket a MFC-ről és a WonFest honlapjáról vettem kölcsön!


2 megjegyzés:

  1. A God Eater-es Juliust(?) már nagyon régóta figyelem, kíváncsi vagyok mi lesz belőle :D
    De nagyon ajánlom MF-nak hogy legyen végre valami a Hitagi FigFIX-szel, mert már rendelném elő xd
    Elrontani nem hiszem hogy el fogják, de akkor is nagyon érdekel már egy prototípus :3

    VálaszTörlés
  2. Na most bejelöltem magamnak Hitagit, mert kivi vagyok, hogy fog kinézni. Tudod, hogy nem nézek mást a scaled figukon kívül, de már annyiszor kerül a szemem elé a FigFIX kifejezés (általad is XD), hogy lassan már én is akarok egyet. Vagy egy sima figmát. Ahhhj......
    WonFestre fel!

    VálaszTörlés