2014. november 5., szerda

Így tejelnek jobban a gyűjtők

Fény derült az igazságra.
Még sosem éreztem magam felháborodva egy gyártó ügyködése miatt, most ez is megtörtént. Hogy ez indokolt-e vagy sem, azt nem tudom, de elszontyolódtam.
A lényeg, hogy november 26-ig lehet előrendelni Ren Rhyme Mode verzióját, csakis a GSC online shopjában, méghozzá a Wonderful Hobby Selection egyik darabjaként.
Szerintem nem sokan számítottak arra, hogy Ren bekerül ebbe a vonalba, tekintve, hogy a hozzá tartozó Aoba sem volt odasorolva (oké, amikor először adták ki Aobát, még nem létezett a WHS). Viszont Benten, aki sokkal összetettebb, és látszik rajta, hogy rengeteg munkája van benne a gyártónak, nem került bele, ami viszont döbbenetes.


Egyébként aki nem tudná, mi ez az új vonal, annak elárulom, hogy a GSC ide teszi be a legkidolgozottabb és legszebb, egyszerűen HIBÁTLAN figuráit. Ezzel pedig meg is magyarázhatjuk, hogyan húznak le annyi bőrt az elvakult gyűjtökről... Fujj.
Bűnösnek érzem magam annyiban, hogy kifizettem Bentent annyiért, amennyiért vért pisiltem napokig (egy csomó másik őrülttel együtt), így a GSC azt az üzenetet kapta tőlünk, hogy bármennyit képesek vagyunk kiadni igényes figurákért.
Személy szerint úgy voltam vele, hogy egyszer élek, és most az egyszer megengedem magmnak ezt a méregdrága figurát, aztán úgyse lesz több ilyen (!). Most komoylan, mennyire naiv voltam...
Ren ~20 ezer jenbe fáj, de annyira, hogy nem is rendelem meg. Ez már sajnos túl sok lenne, és rengeteg másik figumat kéne beáldoznom érte. Már abban sem vagyok biztos, hogy az összes össze fog jönni :/
Rhyme Mode ver. - Elég menő alap plusz köpeny
Ugyanaz a póz, köpeny nélkül, egyszerú talppal. A játék happy endjénél találkozhatunk a jelenettel, ahol Aoba és a Ren a tengerparton "beszélgetnek". Na de legalább mosolyog.
Szóval megrendeltem Ren egyszerűbb változatát (Always Together ver.) a BiJ-től, és örülök, hogy legalább gondoltak a csóróbbik végére is. Mindenki láthatja, miért választanám a másik kiadást, de ami késik, nem múlik. Egyszer úgyis milliomos leszek!


A képket a MFC-ről vettem kölcsön.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése