2014. szeptember 5., péntek

Natsume pre-order időpont és Free! hadsereg

Na hát akkor mindenki készüljön, ugyanis szeptember 10-én (igen, igen, öt nap múlva!) előrendelhető Natsume újratervezett kiadása.
Miután mások segítségével megvilágosodtam, és már tudom, hogy nem az Alter honlapján kell keresgélni a csodát, megbizonyosodhattam afelől, hogy az info tényleg hivatalos. Kircsi! ^..^
Ím a MFC-ös adatlap itt.



Ezen kívül egy érdekesség, és majd később kiderül, mit gondolok, mert most még nem tudom...: 2015 februárjában a Taito (?) kiadja Haruka és Makoto egyenruhás (?) verzióját. Hát majd kiderül.
************************************

A szeptemberre beígért figuráimról egyelőre semmi hír. Sokan valószínűnek tartják, hogy az Alter elhalasztja Haruka és Makoto megjelenését, ami nem lenne meglepő tőlük. És akkor ott van még Benten is, aki meg szerintem garantáltan kap egy második csúsztatást, ami pedig tökre érthető, ugyanis a MaxFactory kényes a részltekre (szerencsére). Komolyan, inkább tököljenek, minthogy idegesítő kis hibákkal adják ki a kezük közül. No para.
  
A képeket a MFC-ről vettem kölcsön.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése