2014. szeptember 23., kedd

Figura bemutató 5. - Gintama - Katsura Kotarou 1/8

Mondhatjuk, hogy hazudtam, mert Konoét ígértem a kövi bemutatóba, de ahogy megláttam Katsurát a polcon, muszáj volt megszegnem az ígéretem. Úgyse bánjátok :D
Egy ősi posztomban (itt) már olvashattátok, mennyire odavagyok ezért a figuráért - akkor elő is rendeltem, de sajnos vissza kellett mondanom (eredeti megjelenés: 2011). No de ami késik, nem múlik, szóval idén nyáron megvettem egy ausztrál lánytól ebay-en - annak ellenére, hogy pont idén adták ki újra exklúzív megjelenéssel, DE MÉG ÍGY IS JOBBAN MEGÉRTE. A folyamatot többé-kevésbé végigkövethettétek a blogon (itt és itt), szóval nem ragozom.




Az előző bejegyzésemben megemlítettem, hogy új formában tálalom a figurabemutatót. Na, hát erről annyit kell tudni, hogy többet nem fosom a szót, csak kiteszem a képeket, és ha eszembe jut valami, akkor kommentálom. Ez egy kicsit leegyszerüsíti a dolgot, mert nem kell esszét írnom a figuráimról, és szépen tudok haladni velük. 



Kezdjük fent: Bármilyen szögből nézem Katsurát, mindig olyan érzésem van, mintha duzzogna. Ráadásul picit hörcsögös is az összkép, de ez igazán nem zavaró :Đ A szeme amúgy nagyon szép, a hajába - habár nem túl részletgazdag, totál sima és matt - nem lehet belekötni. Fújdogálja a szél, amit pedig imádok ^^


A katana... Utálom. 
A szentlélek tartja, csakúgy, mint Yuri kardhüvelyét, és Lion kardját. Ez valami figura betegség? Vagy a lengén tartó pöckök, vagy éppen a megerőszakolni való kezek és fegyverek játszanak az idegeimmel. Hijikata és Benkei fegyverét szabályosan bele kell gyömöszölnöm a kezükbe. Na, Katsura katanája csak bizonyos szögben hajlandó a helyén maradni, másképp nagy iramban lezúg. Ma is leejtettem menet közben, hát rendesen kihagyott a szívem... Plusz megjegyzés: a katanát a hüvelyből kivenni nem lehet :(
Egyébként, ahogy azt láthatjátok is, nagyon szépen meg van csinálva, és sehol nem találni festési hibákat rajta. Mondjuk ez az egész figurára jellemző. Szeretünk MegaHouse ♥

A keze jól van megformázva, de a körmöket sajnos lehagyták róla :/ Az Alternél megszokott még a kezek árnyékolása és a körmök kifestése is (!), és mióta ezt tudom, mindig kicsit elkedvtelenedem, amikor ilyen alapdolgokat lefelejtenek. Oké, fogjuk arra, hogy az Alter és a MegaHouse közönsége nem egy és ugyanaz. (Dehogynem.)


Akkor most következzen Katsura különleges képessége: cserélhető haj. Az első pillanatban, mikor a cserére szántam magam, azt se tudtam, mit hogy. Rajzocska nem volt a dobozba mellékelve, így nekem kellett kitalálnom, hogyan is jön le a frizkó. Igazából a rugalmasságra hagyatkoztak, a frufru tincsei közé kell tornázni az arcot, de a frufrut le is lehet választani a hajról (a rövidnél legalábbis). Ezért lenne jó egy rajz.... Ráadásul és sajnos a haj megfogja a homlokát, bár felparókázva egyáltalán nem látszik. 





A talapzat ugyanolyan egyszerű, mint a figura. Nincs ezzel semmi baj, mindkettővel elégedett vagyok, annyi az egész, hogy nincs olyan hihetetlen részlet a figurán, amin folyathatnám a nyálam. A figu egyszerű, fényes körlapon áll, meglehetősen stabilan. Slussz.


És akkor most elmondom, hogy megint hazudtam, pontosan egy mondattal ezelőtt.... Jöjjön valami olyasmi, amitől bátran gondolhattok ferdének/perverznek/betegnek/disznónak, én inkább csak kíváncsinak bélyegezném magam. Aki pedig tagadja, hogy valaha is csinált ilyesmit, az (is) hazudik. Szóval ha lehetőségem van felmérni a "dolgokat", akkor megteszem. Azt kell mondanom, nem erre számítottam :O Pozitívan csalódtam, mert Katsura olyan területei is ki vannak dolgozva, amiket jólnevelt hölgyek nem ellenőriznének le. A képek nem adják át azt, amit a valóságban láttam. Dudorokat, árnyékokat és izmokat.


Pontozás:
arc, haj: 8/10
ruha: 8/10
póz: 8/10
talapzat: 9/10
részletek: 6/10
festés: 10/10
összbenyomás: 8/10 (átlagban pedig 8/10)
Véleményt, kritikát szívesen olvasnék Tőletek is ^..^



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése