2014. július 8., kedd

Attack on Titan áradat - Mikasa

Kész, beálltam a sorba.
Annyiszor találtam szembe magam a neten az Attack on Titannal, hogy gondoltam, adok neki egy esélyt. Miről is beszélek, én kaptam egy esélyt! Fantasztikus mű, se démonok, se vámpírok, se angyalok, semmi klisé, csak totál egyediség.
A környezetemben élőkre is sikeresen ráerőltettem, többségük nem bánta. A barátom például hatalmas rajongója lett, holott nem egy nagy animés. No, hát így lép az átlag ember az otakuk útjára.
És akkor magamhoz híven idekapcsolom a figurákat. Az első öt rész után elkezdtem szemezgetni a rengeteg AoT figura között, ugyanis akkora a választék, hogy a főszereplő gárdából 3-4 darabot is megvehetsz 1/8-as kiadásban. Az árak kb. megegyeznek, mind borzalmasan magasak... Hát ez van, ha valami igényes, és még népszerű is ˇ..ˇ
Egyébként örülök a választéknak, mert minden gyártótól más-más figura tetszik. Mostanra már ott tartok, hogy a mesterhármast tutira megveszem, de azért a 20-25ezer forintos árak eléggé megakasztanak. Hjaj...


Kotobukiya 1/8 - 2014.10.
Good Smile Company 1/8 - 2014.10.
Kotobukiya vs. GSC.
Esélyes, hogy utóbbit fogom beszerezni, mert a Koto által kiadott Mikasa nem igazán emlékeztet önmagára. Tény, hogy a talapzat és a póz az egyik legjobb, de az arca és a haja gyilkos. Meglátjuk, melyikük lesz a népszerűbb, én minden esetre a GSC-sre szavazok.

Pulchra 1/7 - 2014.12.

Meg kell említenem a Pulchra elragadó 1/7-es kiadását, ami szerintem a legszebben sikerült Mikasa lett. Hihetetlen szép az arca, csak az 1/7-es méretezés aggaszt. Általában 1/8-as figurák érdekelnek, az AoT figurákkal is ezt terveztem, de most komoylan gondolkodóba estem. Lehet, hogy a végén a fiúkat 1/8-ban veszem meg, Mikasát pedig beteszem mögéjük 1/7-esként. Na majd ez is kiderül.
Még kivárom a UCI Ltd verzióját is, mert a vázlat elég ígéretesnek tűnik.
Folyt. köv.
A képeket a My Figure Collection-ről vettem kölcsön!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése