2014. július 24., csütörtök

Attack on Titan #3 - Armin

Armin...
Most mit mondjak? Őszintén remélem, hogy láthatunk még szebbet belőle (GSC?), mert ennél többet érdemel. Meg a rajongók is.
Sentinel !WTF!
A Sentinel megvillantotta Armint 1/8-as kiadásban, és mondhatom, a festetlen prototípus nagyon jól nézett ki. Aztán megjelent színezve, amire mindenki azt mondta, hogy okés. Harmadszorra felkerült egy olyan kép, ami kb. közfelháborodást okozott és rengeteg panaszlevelet eredményezett a Sentinelnek. Amikor megláttam Armin fogatlan, kiabáló arcát, azt hittem, elbőgöm magam. Marhára remélem, hogy ezen még változtatnak, mert így nem merem megrendelni... Pedig már előrendelhető :(
És akkor most hadd mondjak valami brutálisan sokkolót: a szobrász nem más, mint Natsume, Kenshin és rengeteg Gintama figura megalkotója, Moriwaki Naoto. Így csak az jut eszembe, hogy mégis HOGYAN történhetett ez? A MegaHouse és az Alter meg tudta csinálni :/
Egyesek azt hangoztatják, hogy a Sentinel figurái élőben sokkal jobban néznek ki, mint a hivatalos képeken (megnéztem egy Levis dobozbontást youtube-on és ebben lehet valami!), de akkor valamit sürgősen át kéne szervezniük a fotósukkal kapcsolatban :D
Sentinel 1/8 (dec.)

Medicom Toy RAH (Real Action Heroes)

Más figura nincs ebben a kategóriában. Ugye, milyen hihetetlen? :O
Gondoltam azért memutatom a figma és az akció figura változatát is, ezek még említésre méltóak. Sőt, a Medicom Toy verzójának arca kifogástalan. Miért nem lehet egy ilyen szép ábrázatot felmutatni prepainted változatokon is?
:(
Sajnos őt biztos nem veszem meg, mert 45 ezer forint nagyon-nagyon-nagyon fájna egyetlen figuért. És hát mit mondjak, az én ízlésemnek kicsit furi-ducis az összkép. A figmákat meg kifejezetten kerülöm. Nem tudok okot mondani, taszítanak. Aztán ki tudja, mit hoz a jövő :D Reméljük nem egy Arminmentes életet.
A képeket a myfigurecollection.net-ről vettem kölcsön.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése