2014. július 15., kedd

Attack on Titan #2 - Levi


SEGA - 2014. 07.
Hát igen. Rossz vagyok.
Nem bírtam várni, és előrendeltem AmiAmin Mikasát és Levit. Előbbit a GSC-től, utóbbit a Kotobukiyától. Az előző Mikasás posztból kiderül, hogy miért választottam a GSC-s verziót, most már csak azt remélem, nem bánom meg.


Kotobukiya - 2014. 11. - 1/8

Így most lesz egy kiképző egyenruhás Mikasám, és egy felderítő egyenruhás Levim. Eren még elválik, de szerintem a sok szereplő közül ő járt a legrosszabbul, mert egyik verziója sem sikerül valami jól. Oké, minden figurába bele lehet köni, de Eren kiadásai szörnyűek...
Nos akkor Levi Rivaille.
A lehető legnépszerűbb AoT szereplő, mindenki imádja (én is, most mit mondjak?), ennek tükrében a kitartó fanok polcokat tölthetnek meg a különböző kiadásaival. Összeszedtem egy-két előfestett PVC figurát, de nálam már első pillantásra eldőlt, hogy melyiket fogom megvenni.
Bár a fatörzs bazinagy, maga a figura olyan szuper lett, hogy a hatalmas talapzat fel sem tűnik. Momohime után ez az első olyan figura - szerintem-, ami olyan, minha mindjárt befejezné a mozdulatot.
Sentinel - 2014. 07. - 1/8
 
Pulchra - 2014. 08. - 1/7



Union Creative International Ltd
Ezek mind gyönyörű figurák, nem is értem, a többieket miért nem lehetett ilyen igényesen megcsinálni. És ezek csak a legszebbek... Mondjuk az arckifejezése mindenhol egyforma, de ez nem a gyártók hibája :D Levinek nem sok gesztusa ismert, viszont a karikák/ráncok a szeme körül nem maradhattak el. Szóval amibe beleköthetnék, abba igazából nem is lehet. Nagyon várom, hogy kézben foghassam Levit és Mikasát ^..^
Ha pedig a GSC szebb Levit ad ki, mint a Koto, akkor az utolsó posztom egy seppuku videó lesz...

Egy jó Eren után pedig naaagyon szívesen látnám a többieket is :/ Már egy-két terv napvilágot látott, köztük egy csinosnak tűnő Armin is, de még kiderül minek örülhetünk majd. Időszerű lenne megjelentetni másokat is, mert Levivel és Mikasával megtölthetnénk egy tavat :Đ

A képeket a MyFigureCollection-ről vettem kölcsön.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése