2014. június 11., szerda

Visszatérésem első bejegyzése

Igen nehéz éveken vagyok túl, és nem mondanám, hogy vége van, de most már megengedhetem magamnak, hogy újra figurázzak. Tavaly sajnos harminc mangámon és három figurámon is túl kellett adnom egy álmom miatt (Izlandon töltöttem a nyarat), úgyhogy nagy volt az öröm, de kicsit el is keseredtem.
Pár hete újra elkezdtem animét nézni, és hihetetlen kedvet kaptam ismét ehhez a hobbihoz, úgyhogy most újult energiával vágok bele megint ^..^
Két nagy kedvencemen kellett túladnom, egyikükről lesz most szó: Natsuméről. (A másik drágaság, akit szintén vissza fogok szerezni Konoe, akit pedig nem, Rai.)


Szóval nézegettem a neten, hol tudnám normál áron megvenni, és akkor rábukkantam az új kiadásra. Idén fog megjelenni, és - nem hittem volna - örülök, hogy eladtam a korábbi verzióját, mert ha még meglenne, nem venném meg a feljavított kiadást. Olyan szép lett, most már igazán hasonlít önmagára :Đ
Még mindig megvannak a régi fotóim Natsuméről, szóval alig várom, hogy összehasonlíthassam őket dobozostul, talapzatostul.

2014     -     2010



A képeket a MFC-ről vettem kölcsön.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése