2014. június 13., péntek

Tiszta klisé - vérveszteség: Beteg kuncogás #1 = szánalomposzt

Muszáj vallomást tennem:

Kezdem őszintén úgy érezni, hogy ez a mániám sosem múlik el. Valamikor tinikoromban belesétáltam a BL-be, és azóta is benne vagyok. Beleragadtam. Na most ez azért fontos, mert az egyik anime, amit a napokban néztem végig, ilyesfajta hangulatot hordoz, holott törvényesen nem ez a műfaja. TÖRVÉNYESEN! Mert a Free! - Iwatobi Swim Club amúgy hemzseg a piruló fiúktól, a kézfogásoktól, vallomásoktól, és hát lássuk be tiszta fanszervíz az egész. Már most tudom, hogy nem csak szimpla macskás néni leszek öregkoromra, hanem a Puszták Boszorkányához hasonló szolíd kéjenc. Ahj.... A fiatalemberekkel sosem könnyű, de odavagyok a szívükért. A lányos nevű fiúk pedig totál a gyengéim, ezt mindenki tudja rólam. 




 
Az openinget Makoto szinkronja, Suzuki Tatsuhisa énekli  ~muhuhuhu


Az endinget pedig az öt főszereplő seiyuuja énekli, erre az alkalomra összeálltak ^..^



Nem kétséges, ezt az animét lányoknak készítették (bár olvastam fiú rajongókról is... hehe... hehehe), és habár egyedül maradtam eme függőségemmel, megfogadtam, hogy nem fogom elrejteni az érzéseimet a saját blogomon :Đ
Utoljára egyébként az Ouran Koukou Host Club (micsoda véletlen, ez is egy klubról szól) esetében éreztem ezt, milyen boldoggá is tett! Részletekbe nem megyek bele, a Free! leírását bárki megtalálja itt. Egyébként ha már Ouran, Rin és Tamaki egy hangon osztoznak, a seiyuu nem más, mint Miyano Mamoru. *kunckunc*

A nem csupán apropó pedig az, hogy az Alter (imádlak, Alter!) úgy döntött Harukát és Makotót megjelenteti figurában. Na ki az, aki már tudja, hogy mire megy el az augusztusi fizetése?
Én.


Alig várom, hogy a kezemben foghassam őket! Leírhatatlanul izgatott vagyok, remélem a többieket is láthatjuk majd PVC formában. Adja az ég! ^..^
Addig pedig csendesen csepegtetem a vérem a klaviatúrára.



Fangirl üzemmód off.



A figurák képét innen kölcsönöztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése